2019年8月31日 星期六

【德國。貝希特斯加登】揾食記


去到歐洲,對食物已經無特別期望,除了,西班牙和葡萄牙,以及斯洛伐克比較接近我們廣東人的口味。

係貝希特斯加登的三日兩夜,正餐只是幫襯了Burger King & Grillstüberl。兩家都是速食漢堡。


從火車站內有方向指示
漢堡王Burger King

旁邊的建築又有漂亮的濕壁畫
是地理位置超級方便,就在貝希特斯加登Berchtesgaden汽車/火車站(ZOB/Hauptbahnhof) (上面第一張圖的最後一個建築)
第一天到達時是周日,超市不營業,在車站酒店附近揾食,一見到,好似可以救命; 我住的酒店本身有餐廳,但是期間裝修,僅晚上營業。
特別提示,套餐的凍飲可免費換熱飲;薯條可免費換沙律,但是沙律有限供應,一般夜晚已經售罄。

Grillstüberl
在舊城區,地址Marktpl. 24, 83471 Berchtesgaden, Germany
網友推薦,心想,唔通好吃到識飛?
即點即烤的漢堡扒,肉汁豐富,有炭燒的微燶味道,真係好好味!
價錢就,淨漢堡8€(有好多選擇,價錢不同),相當於BurgerKing套餐價。
美中不足,我唔食生洋蔥,落單時唔記得講

超級市場系另外一個揾食的場所!

今次德國行(旅行日:2019.04)才瞭解到:
超級市場:周日及假期不營業

順帶講埋:
西班牙及葡萄牙(旅行日:2019.05)超市就day day open, 但有機會中午休息

延伸閱讀:




旅行日:2019.04.07-09
您的鼓勵,我的動力!
喜歡我的文字照片,請多多按贊啊!
更多的分享在悠遊視界,歡迎收看最新遊蹤:

沒有留言:

張貼留言