2019年8月31日 星期六

冰島鰲蝦餐廳-HUMARHOFNIN




餐廳大門就係鰲蝦造型,唔會行錯啦

Langoustine, 海螯蝦, 主要分布於東大西洋海域,北至挪威及冰島之間的挪威海海域.

冰島餐廳, 出名,不過, 咁遠坐飛機一場來到,唔係餐餐三文治啊!

行前睇網友推薦,人哋試咗呢間, 同, 另外P字頭餐廳,做晒比較, 包括味道,份量, 排隊等位時間, etc, 最後我們揀咗H。

後來都有去超市買了相同的食材自煮!

唔知係超市D食材唔夠新鮮,定係自己廚藝不精,總之, 一分錢, 一分貨,  打開門做生意, 緊係餐廳D特別好味,無論係醃製,還是烹飪,調味,味蕾最誠實,d蝦肉質緊緻,好似18,22;自己煮,就變成老娘了。


麵包免費


每張桌子都有一個大碗,幹嘛用的,不言而喻吧。



係冰島搵廁所難,餐廳的洗手間唔好走雞呀


開動啦,建議至少每人一份哦


想試試fish! OMG,咸過街市d鹹魚,唔知佢地成日食呢個高鹽度,血管點算?
後來,久居英國的朋友告訴, 冰島的確有一種特色的“鹹魚”,多是用cod制 ; 原來一个不小心,點了冰島特色菜。
但是,真心不推!


眼前的是P餐廳, 更加出名, 不過, 無試啦


結論:都係專心食呢種海鰲蝦料理啦。



旅行日:2017.09.18
您的鼓勵,我的動力!
更多的分享在悠遊視界,歡迎收看最新遊蹤:

沒有留言:

張貼留言